صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   آرایشی   اکسسوری   فیس براش برقی FOREVER
فیس براش برقی FOREVER
فیس براش برقی FOREVER
فیس براش برقی FOREVER

فیس براش برقی FOREVER

دسته بندی: اکسسوریبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
فیس واش برقی فورئو forever دارای تکنولوژی تی سونیک است که باعث میشود آلودگی‌های پوست را تا 99 درصد پاک کند و همچنین آسیبی به پوست وارد نشود. این فیس واش برای پاکسازی پوست یک سری سیلیکونی دارد که برای انواع پوست قابل استفاده است. شما می توانید با تنها روزی دو بار و هر بار یک دقیقه استفاده از دستگاه تفاوت را در پوست خود مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای این دستگاه ضد آب بودن آن است که باعث می شود تمیز کردن آن بسیار راحت باشد. هم اکنون می توانید این فیس واش برقی را از فروشگاه لیدی استور با قیمت مناسب سفارش دهید.

فیس واش برقی forever با سری سیلیکونی ساخته شده که بسیار نرم و ضد حساسیت است. دارای 3 کاربرد متفاوت می باشد : بخش بالای جلو دستگاه مناسب نواحی اطراف دور چشم می باشد. بخش مرکزی جلو دستگاه مناسب پاکسازی و شستشو صورت می باشد. بخش پشت دستگاه مناسب ماساژ و ضد پیری دستگاه می باشد.

توصیه می شود کسانی که پوست چربی دارند از پشت دستگاه برای پاکسازی استفاده کننده . ترکیب این سری و موتور سونیک فیس براش فورئو باعث شده قادر باشد پوست را تا 99.5٪ از آلودگی، چربی و لوازم آرایش پاک کند.
جنس سیلیکونی این برس اجازه رشد هیچ نوع باکتری در آن را نمی دهد و 35 برابر بهداشتی تر از برس هایی با سری پلاستیکی است و نیازی به تعویض سری ندارد. به دلایل ایمنی، دکمه های عملکرد در طی فرایند شارژ عمل نمیکنند.

طرز استفاده:
ابتدا صورت خود را خیس کنید و پاک‌کننده‌ی خود را روی آن بزنید. سپس سر دستگاه را خیس و روشن کنید. به آرامی سری را با حرکت چرخشی روی صورت بکشید. این کار را تا یک دقیقه ادامه دهید. حالا صورت خود را آب بکشید و خشک کنید. اگر تمایل دارید، می‌توانید در مرحله‌ی آخر از دیگر لوازم مراقبت از پوست صورت خود استفاده کنید.

ویژگی ها:
برس سونیک صورت با تکنولوژی T Sonic ارتقاء یافته
دارای سری برای انواع پوست
دارای سیلیکون‌های فوق‌العاده نرم
قابلیت انتخاب درجه سرعت با توجه به نوع پوست
از بین بردن ۹۹٫۵% ازآلودگی های سطح پوست، بعلاوه‌ی بقایای میکاپ و سلول‌های مرده‌ی پوست
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

فیس براش برقی FOREVER

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط